مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

راه حل کلی جهت رفع مشکل یخ زدگی و برفک زدن لوله های پشت یخچال

جهت رفع برفک و یخ زدگی لوله های پشت سردخانه نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد شما میتوانید با به کارگیری از یک سشوار به آسانی، یخ زدگی لوله ها را بر طرف فرمایید. براین اساس که سشوار را به دوران ۱۵ دقیقه روی لوله های پشت یخچال فریزر بگیرید تا یخ ها ذوب شوند. البته بدین نکته اعتنا داشته باشید که با این فعالیت، به طور فعلا میتوانید از شر یخ زدگی لوله ها خلاص گردید و ممکن میباشد ابعاد مجدد این رخداد تکرار خواهد شد و لوله ها یخ بزند، براین اساس، این شیوه حل، یک راه‌حل قطعی وجود ندارد.
برای این که متوجه ی منشاء نقص‌ گردید و این ایراد را برای مدام رفع فرمایید، بایستی قطعا سردخانه شما، به وسیله یک تکنسین کارشناس سنجیده شود تا اختلال از اساس حل خواهد شد. بدین ترتیب برای این که‌این نقص‌ از مبنا و مهم رفع خواهد شد، بایستی مسلما تعمیرات به وسیله تکنسین تعمیرات یخچال فریزر صورت پذیرد. اگر که شما مهارت کافی راجع‌به تعمیرات سردخانه را ندارید، به هیچ وجه مبادرت به تعمیر یخچال فریزر نکنید، چون ممکن میباشد هم به خودتان و هم به دستگاهتان جراحت دورازشوخی وارد نمایید.

یک کدام از وسیع ترین نکاتی که در مورد انگیزه یخ زدن لوله های پشت یخچال فریزر وجود دارااست ذیل بودن دمای فریزر میباشد : هنگامی که شما سردخانه را بر روی سرمای بسیار بالا قرار می دهید این واقعه در پشت یخچال فریزر شما پیش میاید چراکه گرمای هوا عکس العمل با لوله ها دارااست و منجر تر شدن پشت سردخانه و بر روی لوله های گاز میگردد که بلافاصله این وجود نم و خیسی منجمد و در گیر دردسر گردد.
ما به شما سفارش میدهیم که در سال دستکم یکبار به خدمت کردن یخچال فریزر خویش تصور کنید و با ایفا اینکار می بایست بدانید که در زمان سال بهخ هیچ تیتر این اختلال برای شما پیش نمی آید و شما موردنیاز وجود ندارد که گرفتاری ای راجب یخ زدن لوله پشت فریزر داشته باشید.
ما مدام در مقاله های آموزشی خویش گفته ایم که معدود بودن گاز در موتور و یا این که زیاد بودن آن سبب برفک می‌شود و می بایست هیمشه مبادرت به رعایت حد گاز فرمائید و بایستی بدانید که هر چندین سال یکبار با یک تعمیرکار سردخانه تماس حاصل نمایید و آن با به کارگیری از ابزار هایی که یار خویش داراست مبادرت به تحلیل کردن لاستیک های فریزر می نماید و مبادرت به مشاهده کمپرسور و گاز ان می نماید و درصورت آحاد شدن و یا این که نادر بودن گاز آن را شارژ می نماید.
در برخی مواقع مشاهده گردیده است بر اثر ضربه وارداتی بر پشت سردخانه در هنگام انتقال یه خرده نشتی به وجود آید و هیمن فرمان سبب می گردد که به طور نقطه ای برفک به وجود آید و تا فرصت صحیح نکردن گاز همچنین بیرون و خالی خواهد شد.


برچسب: نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۵۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)