مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

علت یخ زدن یخچال فریزر کمبی یا نیمه نوفارست

فریزر فریزرهای کمبی یا این که نصفه نوفارست در واقع در میان دو نسل کهن سردخانه و ساید بای سایدها یا این که فریزر های نو ایجاد شدند نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد در‌این فریزر ها، یخچال در قسمت ذیل دستگاه و سردخانه نصیب بالایی آن است. نوع پباده سازی این نوع سردخانه به سیرتکامل ایست که خیلی معدود برفک ساخت‌و‌ساز میکند و فورا برفک آن ذوب می‌گردد.
انگیزه برفک زدن سردخانه های کمبی در مرحله اولیه به نصب اشتباه دستگاه مربوط میباشد. همینطور فساد در لاستیک بدور درب یخچال فریزر و فساد در ترموستات نیز می‌توانند در صورت دادن این اختلال موءثر باشند.
راهکار برفک زدن یخچال های نصفه نوفارست
• تک تک گونه های سردخانه را می بایست در محل مطلوب نصب کرد و از ورود رطوبت و دمای زیاد به درون آن خودداری نمود. در شکل مواجه شدن با برفک و یخ در فریزر در آغاز تحلیل نمایید که آیا اطراف خانه و یا این که آشپزخانه دارنده دمای متعادل میباشد یا این که رطوبت در آن بیشتر از حد معمول میباشد؟ آیا فریزر و گاز در کنار هم قرار گرفته اند؟ تلاش فرمایید گوشه و کنار با دمای متعادل و فارغ از رطوبت و بدور از اجاق‌گاز یا این که سماور را برای نصب فریزر گزینش نمائید. همینطور مایحتاج میباشد یخچال فریزر را از دیوار حدود 20 سانتی متر مسافت دهید.
• لاستیک به دور درب فریزر را کاملا آنالیز نمایید و در شکل نیاز بده بستان نمائید.
• فساد ترموستات که یک کدام از مطرح ترین عوارض برفک زدن یخچال میباشد را محاسبه فرمائید. تعمیر و بده بستان ترموستات تماما تخصصی بوده و بایستی به اشخاص دارای تخصص دراین مورد بسپارید.
انگیزه برفک زدن یخچال های فارغ از برفک یا این که نوفارست
فریزر فریزرهای تازه همانطور که از نامشان مشخص و معلوم میباشد سوای برفک میباشند و وجود هرگونه یخ زدگی و برفک درین دستگاه میتواند بخاطر وجود نقص و فساد در سردخانه باشد. پباده سازی این فریزر ها به سیرتکامل ایست که لوله های خنک کننده در پشت یخچال فریزر قرار گرفته اند و هوای سرد را با امداد حرفه به باطن دستگاه هدایت می نمایند. در‌این نوع سردخانه در واقع بایستی در ادامه انگیزه یخ زدن لوله های خنک کننده باشید، زیرا به گذر زمان و بخاطر بعضا از فساد ها در دستگاه این لوله ها در گیر یخ زدگی میگردند.


برچسب: نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۶:۳۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)