مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

مقاله بررسی مزایا و معایب یخچال های ایرانی

در این مقاله به تحلیل و بررسی یخچال شرکت هاردستون و به ویژگی‌های خوبی مجهز شده و قیمت آن کاملا متناسب با امکاناتی می باشد که ارائه می‌دهد یخچال دوقلوی نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد هاردستون مدل HD5 از دو دستگاه جداگانه ساخته شده می‌باشد. شما می‌توانید این دو قسمت را برای زیبایی بیشتر فضای آشپزخانه در کنار هم قرار دهید. یخچال فریزر فریزرهای دوقلو به طور کلی نسبت به یخچال فریزر‌های نوع سردخانه بالا یا فریزر ذیل فضای بیشتری اشغال می‌کنند مهمترین مزیت این نوع یخچال‌ها گنجایش بالای آن ها برای نگه داشتن غذاهای منجمد می‌باشد نصیب یخچال فریزر این یخچال دوقلو دارای حجم اثرگذار 348 لیتر و ظرفیت قابل به کارگیری نصیب سردخانه این دستگاه 277 لیتر است. بدین ترتیب، استفاده کننده می‌تواند حجم بسیار بالایی از مواد غذایی را داخل این یخچال فریزر بگنجاند.
خصوصیات یخچال
این نصیب از سردخانه HD5 دارای چراغ‌های LED هست تا کاربر در ظلمت شب نیز روءیت کرد بهتری به محتویات درون فریزر داشته باشد. یک پنل نمایشگر LED و لمسی برای در دست گرفتن بیشتر همت دستگاه در حیث دریافت شد‌ه‌میباشد.
از مزایای اساسی این جنس می‌توان به فضا‌های منحصر به فرد میوه و سبزی اشاره کرد که با خودداری از ورود رطوبت مانع فساد زودهنگام مواد غذایی میگردد.
به کار گیری از آبریز در‌این مدل به استفاده کننده امکان می دهد فارغ از نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال فریزر، اقدام به نوشیدن آب کند. ولی از آن جا که مخزن آن به شیر آب وصل نیست، پس از خالی شدن مخزن آبریز، استفاده کننده می بایست مجددا مخزن را پر کند.
یخچال فریزر هاردستون مدل HD5 از فناوری Nofrost یا «بدون برفک» بهره می برد؛ ضمن آنکه برچسب انرژی مصرف A برای کمپرسور کره‌ای این محصول علامت از مصرف برق ذیل آن دارااست.
این یخچال دوقلو در رنگ‌های سفید و نقره‌ای ایجاد شده که نوع سفیدرنگ با نام HD5W و مدل نقره‌ای آن تحت عنوان HD5S به بازار عرضه شده است. به کار گیری از 5 طبقه و 2 عدد کشو، فضای کافی قسمت فریزر را تضمین می‌کند.


برچسب: نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۸:۰۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)