مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

مقاله آموزش و تعمیر تخصصی یخچال های هوشمند

در این مقاله به جنبش دادن فریزر پر‌نور میتواند سبب زخم دورازشوخی به فریزر و نشت گاز آن خواهد شد، برای جابجایی استاندارد یخچال فریزر در فضا آشپزخانه مایحتاج میباشد آن نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد  را حدود سه ساعت  پیش از جنبش دادن از برق بکشید، تا ماده سرماساز داخل فریزر به وضعیت سکون درآید، آن‌گاه مبادرت به انتقال یخچال فریزر کرده و بعد از قرار دادن آن در مکان تازه، در حالتی‌که جابجایی به امداد چرخ‌های فریزر و ایستاده انجام یافته میباشد، سردخانه را بعداز یک ساعت پر‌نور نمایید.
ذاشتن سردخانه در اتاق خواب در حالتی‌که در خانه خویش یخچال فریزر دیگری نیز دارید یا این که میل دارید به هر دلیلی یخچال خویش را در اتاق خواب قرار دهید و یا این که حتی برای اتاق خواب نیز یخچالی در حیث گرفته‌اید، بایستی به مورد ها پایین دقت فرمایید تا بعد از جابجایی یخچال فریزر به اتاق خواب و پر‌نور شدن سردخانه، مشکلی برای آن پیش نیاید.
• اصلا فریزر را در مقابل پنجره و یا این که کنار وسایل گرمایشی باطن اتاق خواب قرار ندهید، گرما سبب مشکل در همت فریزر می‌گردد.
• به انگیزه سهولت دسترسی به آن در اتاق خواب، مواظب باشید که کودکانتان، همیشه درب آن را گشوده و بسته نکنند.
• می بایست قابلیت و امکان و اوضاع مطلوب در اتاق خواب برای پاک کردن عصر‌ای فریزر وجود داشته باشد.
• مسافت یخچال فریزر با دیوار و بقیه اثاثیه مو جود در اتاق خواب، محافظت گردد تا بعد از پر‌نور شدن فریزر قابلیت و امکان گردش هوای مطلوب وجود داشته باشد.
طریق تهیه و تنظیم دمای طبقات بعداز پر‌نور کردن فریزر
بعداز مطمئن شدن از تمیزی و کم آب بودن قفسات و درستی درب‌ها و چراغ بعداز جابجایی و پر‌نور کردن یخچال، جهت تهیه و تنظیم دمای طبقات به مورد ها تحت دقت نمایید:
• تهیه و تنظیم دمای مطلوب فریزر و سردخانه برای تابستان و فصل‌زمستان متعدد میباشد.
• دمای فریزر را بعد از پر‌نور کردن سردخانه در فصل‌تابستان، روی دو تا چهار جایگاه سانتی‌گراد و در فصل‌زمستان روی چهار تا پنج مرتبه سانتی‌گراد قرار دهید.
• دمای سردخانه نیز در فصل زمستان و فصل‌تابستان بهتر میباشد روی منفی ۱۸ تا منفی ۲۰ مرتبه سانتی گراد باشد.
• در صورتیکه که مواد غذایی متعددی باطن یخچال فریزر قراردارد، برای کوشش بهتر دما را می‌اقتدار تا منفی ۲۴ جایگاه سانتی گراد کاهش بخشید.
• بسته به مجاورت یا این که بدور بودن از المنت‌های خنک ساز فریزر، گشوده هم در بخش‌های متفاوت داخل فریزر دما مختلف میباشد. به این ترتیب می بایست بدانید که مواد غذایی متعدد را در کدام نصیب یخچال فریزر مکان دهید


برچسب: نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۱۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)