مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

خرابی قطعاتی که موجب از کار افتادن یخچال می‌شوند

 رشته سردخانه در اکثر وقت ها موردها فساد رشته یخچال فریزر منجر انگیزه چشمک زدن مرتبه فریزر میشود نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد حرفه وظیفه اساسی تهویه و انتقال هوای فریزر شما‌را بر عهده داراست و درصورتی‌که صحیح‌عمل نکند، در ورقه‌اکران معمولاً خطایی نشانه داده می¬خواهد شد و یا این که لامپ مرتبه استارت به چشمک زدن خواهد کرد. رشته یخچال به عارضه ها مختلفی وخیم می¬گردد، ممکن میباشد سیم¬های برق آن جراحت‌چشم باشد، یا این که حتی ممکن میباشد موتور آن سوخته باشد که سبب ساز فعال شدن سیستم خطایابی فریزر شما گردیده است.
۲٫ یخ ساز و سنسور آن
یخ ساز فریزر شما خوب فعالیت نمی¬نماید. یخ ساز فریزر معمولاً دارنده قطعات و سنسورهایی مشمول بیرون کننده یخ، تعدیل‌کننده یخ، یا این که یخ پران و … میباشد که ممکن میباشد حاد شوند. با ردوبدل این قطعات، خطای نمایشگر شما برطرف می¬خواهد شد.
سنسور یخ ساز، دستگاه کوچکی میباشد که به تغییر تحول رتبه یخ ساز شما حساس میباشد. درواقع سنسور یخ‌ساز میباشد که به خویش یخ‌ساز فرمان میدهد که چه‌کاری اجرا دهد و یخ‌ساز طریق تهیه و تنظیم عمل خویش را از سنسور میگیرد. سنسور یخ‌ساز عوارض مختلفی دارااست که می¬تواند مشمول زخم سیم¬های برق یا این که اتصال آن، زخم سوکت آن و … باشد. معمولاً سنسورها به‌سیرتکامل‌ای تهیه‌گردیده‌اند که در شکل کاهش دما از حد معینی موجب پر‌نور شدن یخ‌ساز می¬شوند. همینطور هنگامی دمای یخ‌ساز به دمای تهیه‌گردیده رسد، سنسور به‌شکل اتوماتیک باعث سکوت شدن یخ‌ساز می¬خواهد شد. وقتی¬ که دمای سنسور از ترازو تهیه‌گردیده کمتر یا این که بیشتر گردد و سنسور نتواند موتور یخ‌ساز را بی سروصدا یا این که پر‌نور نماید، جایگاه سردخانه شما استارت به چشمک زدن خواهد کرد یا این که خطایی روی ورقه‌اکران آرم داده شود.
۳٫ سنسور یخچال
به عبارتی‌طور که از نام آن برمی¬آید، یخچال فریزر محل انجماد و یخ زدن مواد غذایی فریزر شماست و سنسور سردخانه قطعه‌ای میباشد که سعی آن را تهیه می¬نماید. سنسور یخچال هم مانند سنسور یخ‌ساز به دمای دست کم و حداکثر با صرفه سردخانه حساس میباشد و مانند آن فعالیت می¬نماید. با این تفاوت که دمای دستکم و حداکثر سنسور یخچال فریزر و یخ‌ساز باهم متعدد‌اند. سنسور یخ ساز به عوارض مختلفی مانند زخم خویش سنسور یا این که سیم‌کشی و اتصالات آن می¬تواند باشد. در حالتی‌که به هر علتی سنسور سردخانه وخیم خواهد شد، معمول لامپ دمای یخچال یا این که کاغذ‌اکران آن پر‌نور و بی صدا می¬خواهد شد. با بده بستان یا این که تعمیر هر یک از این قطعات فوق، مجدداً دستگاه سردخانه شما به وضعیت معمولی برمی¬خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)