مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

آموزش راه اندازی یخچال های اسمارت

در این مقاله در مورد مسائل ذیل مورد بحث و بررسی می نشینیم

شیوه عمل یخساز یخچال فریزر چه‌گونه میباشد؟
روش عمل یخساز سردخانه و ساید بای ساید به‌این شکل میباشد که:
آب از روش لوله یا این که شلنگ نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد کوچکی از شیر آب منزل به پشت یخچال منتقل میشود که در آنجا به شیر ورودی آب سردخانه متصل میگردد. هنگامی که دمای مطلوب برای یخسازی به وسیله یخچال فریزر آماده می‌شود، شیر ورودی آب جریان را از یخ ساز اخذ می نماید و با فعال شدن سلنوید شیر، آب به باطن سردخانه وارد می گردد و از روش لوله های کوچک آب به سینی یا این که قالب یخ ساز میرسد. وقتی که آب در قالب یخ می‌زند، یخ ساز یخ های ساخته شده را به باطن مخزن یا این که سطل یخ ها می اندازد و مجددا سیکل یخ سازی از جدید شروع میشود. زمانی که مخزن یخ ها به اندازه کافی مالامال می گردد، عملیات یخ سازی متوقف میگردد.
وقتی که نوع یخ (قالبی، خرد گردیده و…) را در سردخانه گزینش میکنید و بعد از آن اهرم دیسپنسر را فشار می دهید، سوئیچ یخساز فعال گردیده و اذن عبور جریان به موتور و سلنوید را میدهد. این موتور به یک تیغه پیچشی متصل میباشد که با چرخش خویش منجر بیرون شدن یخ های تشکیل‌شده از مخزن یا این که سطل یخ ها می گردد که درنهایت از دیسپنسر فریزر به درون استکان شما می ریزند. وصال جریان به سلنوید نیز منجر جنبش یک میله گردیده که موجب گشوده شدن بخشی از نصیب جلویی مخزن یخ ها جهت خروج یخ میگردد. هنگامی که یخ خرد گردیده را گزینش میکنید، نصیب جلویی مخزن یخ بسته میماند و یخ ها از مسیر دیگری عبور می نمایند که بوسیله یک تیغه خرد کننده خرد می‌شوند.
شیوه فعال‌سازی یخساز یخچال فریزر و پیکربندی یخساز
فعال سازی یخساز یخچال فریزر فعالیت بغرنج ای وجود ندارد. برای اینکار ما یحتاج میباشد نخست یخچال فریزر را به شیر آب منزل خویش متصل فرمائید. این فعالیت در هنگام نصب یخچال فریزر به وسیله تکنسین بایستی صورت پذیرد. البته در حالتی‌که سردخانه را جدیدا خریداری نکرده اید، یا این که خودتان به اندازه کافی در این باره تجربه دارید، میتوانید با اتصال شلنگ کوچک آب فریزر در پشت دستگاه به شیر برقی اینکار را اعمال دهید.
پیرو، پیکربندی یخساز برای فعال کردن یخساز فریزر و یا این که پر‌نور کردن آن با دقت به سبک یخچال فریزر و یخساز آن گوناگون میباشد. در بعضا از سبک ها یخساز دارنده دکمه پر‌نور/ بی سروصدا یا این که on/off یا این که o/I میباشد. بعضا دیگر از یخسازها دارنده اهرمی به صورت یک میله میباشند که با قرار دادن در موقعیت بالا و تحت موجب فعال شدن یا این که غیر فعال شدن یخساز می‌شود. فعال سازی و تهیه یخساز ساید بای ساید بعضی از سبک ها نیز، با استعمال از پنل کاربری هوشمند فریزر در جلوی آن حادثه می افتد.
ولی قبلی از این فرمان، تهیه و تنظیم یخساز فریزر معمولا در سبک های ساید بای ساید، دربرگیرنده گزینش نوع یخی که از سردخانه اخذ میکنید نیز است. درین حالت با تعیین دکمه یخ قالبی (cubed) یا این که خرد گردیده (crashed) و… می‌توانید تهیه و تنظیم یخساز را جاری ساختن دهید.


برچسب: نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۹:۴۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)