مرجع رسمی نمایندگی یخچال مرجع رسمی نمایندگی یخچال .

مرجع رسمی نمایندگی یخچال

بررسی کیفیت داخلی و قطعات یخچال

می دانیم که شایسته ترین سبک‌ها‌ی یخچال فریزر، اشکال کلاسیک میباشند که با نگهداری پباده سازی استاندارد و قابل اعتقادوباور سردخانه‌های سنتی، جذبه‌ای امروزی می بخشند نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد چیزی متحرک‌خیس را ترجیح می‌دهید؟ فریزر با سردخانه در تحت را آزمون فرمائید. این نوعی دیگر از فریزر اختصاصی طرف داران غذای جدید میباشد، چنان که همگی‌ی مواد غذایی نو دقیقا در سطح روءیت کرد شماست. به علاوه در پایین آن فضای متعددی برای فریز دارید.
آیا تا به حالا مراد‌اید فریزر و سردخانه غیروابسته داشته باشید؟ طبقه‌های یخچالی – خواه جداگانه خواه یکدست – می تواند مورد‌ی قابل قبولی برای شما و آشپزخانه‌ی شما باشد. این سردخانه‌های ستونی، به شما قابلیت و امکان میدهد که در صورتیکه مایلید یخچال و یخچال فریزر در جای ‌های متفاوت آشپزخانه کنار هم باشند، یا این که آنان را از هم غیر وابسته فرمائید.
اندازه و رنگ
قبل از آنکه مبادرت به خرید امکانات رویایی آشپزخانه‌ی خویش نمایید، از محاسبات لوجستیکی خویش مطمئن گردید. مثل سابق «دو توشه اندازه بگیر و یک توشه ببر» در خرید امکانات منزل نیز درستگو میباشد، مخصوصاً وقتی که پول خویش را صرف وسیله‌ای به بزرگی فریزر میکنید. سردخانه در سایزهای متفاوت ارائه می گردند، حتی گران قیمت‌ترین سبک‌ها نیز می توانند در منزل‌ی شما مکان گیرند. و در‌حالتی که در ادامه یک سردخانه یا این که سردخانه دوم می باشید، آیتم‌های کوچک‌خیس ایده‌آل می باشند.
اعتنا:
در حیث داشته باشید که همگی‌ی سردخانه‌ها نباید سیاه، سپید یا این که خاکستری متالیک باشند. رنگ‌ها و پانل‌بندی‌های متنوعی برای تعیین وجود دارا‌هستند. حتی میتوانید کاری نمائید که سردخانه‌تان با کابینت‌های دور و اطراف هم‌خوانی داشته باشد.
موردها لوجستیکی دیگری نیز می باشند که می بایست در حیث گرفت: آیا میتوانید یخچال فریزر نو را در جوار خروجی مدار جریان بسته قرار دهید؟ آیا در مجاورت آن لوله‌کشی برای ورودی آب و یخ وجود دارااست؟ به خاطر داشته باشید که اشکال متعدد فریزر، محاسبات مختلفی خواهند داشت: از جمله، سبک‌های شمارنده-دپث (Counter-depth) به صورت معمول عریض‌خیس از سردخانه‌های ستونی می باشند.


برچسب: نمایندگی یخچال هاردستون در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۲۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)